عامل نشر اكاذيب و جملات توهين آميز در فضاي مجازي دستگیر شد

پایگاه خبری تفرش:

فردي كه اقدام به ارسال ايميل هاي توهين آميز مي كرد، توسط ماموران پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری مهر، رئيس پليس فتا  فرماندهي انتظامي استان مرکزي گفت: در پي شکايت يكي  از شهروندان شهرستان تفرش مبني بر اينکه مدتي است شخصي اقدام به ارسال ايميل هاي توهين آميز به دختر ايشان مي كند،موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت و تحقيقات توسط کارشناسان و کاراگاهان برای شناسايي متهم آغاز شد.

سرگرد"مصطفي نوروزي "بيان داشت: شاکيه در اظهاراتش بيان كرد که فرد ايميل دهنده نسبت هاي ناروا به اعضاي خانواده وي زده و وي درخواست پيگيري اين موضوع را دارد.

رييس پليس فتا در ادامه افزود : متهم که پسري 27 ساله بود، با انجام اقدامات فني و پليسي شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي احضار و مورد بازجويي قرار گرفت.

سرگرد نوروزي گفت : متهم دستگير شده که در ابتدا سعي در گمراه نمودن ماموران و تکذيب انجام بزه انتسابي را داشت پس از انجام بازجويي هاي فني و پليسي و ارائه مستندات موجود، ناچار به اعتراف شد و با اقرار صريح متهم پرونده تکميلي به همراه مستندات موجود به دادسراي شهرستان تفرش ارسال شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:30 | نویسنده : میثم اله وردی |